استقبال از فرزندان مراکز شبه خانواده در بازگشت از کربلای معلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مراسم استقبال از دختران مراکز شبه‌خانواده در بازگشت از کربلای معلی با حضور مدیرکل و معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در حسینیه مرکز پرتو مهر امام رضا(ع) برگزار گردید.در این مراسم فرزندان دختر از شهرستان‌های مشهد، بردسکن، قوچان، نیشابور، گناباد و همینطور فرزندان اعزامی به کربلا از خراسان شمالی حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم، گفت: دوست داشتن اهل بیت(ع) تقوای الهی و دلی پاک می‌خواهد. هر کس که خدا خیر خواه او باشد محبت حسین علیه السلام و زیارتش را در دل او می اندازد. عشق به اهل بیت(ع) چشمه‌ای است که هرچه از آن بنوشید، تشنه‌تر می‌شوید. خوشا به سعادت شما که در جوانی گام در این مسیر گذاشتید. زائر امام حسین(ع) شفیع صدنفر در روز قیامت است. التماس دعای مخصوص دارم که شفاعت ما را در روز قیامت عهده دار شوید.

فیروزی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، "پیاده‌روی اربعین مانور و نمایش آمادگی مردم برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است". نهضت حسینی می‌تواند منبع بزرگ و الهام‌بخش برای شما باشد که در ابتدای مسیر قرار دارید. حرکت زیرپرچم اباعبدالله و تاثیرپذیری نسل جوان از نهضت عاشورا و راهپیمایی اربعین دستاورد بسیار بزرگی است که نشان‌دهنده استمرار باورهای دینی و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

گفتنی است، 36 نفر از فرزندان منتخب مقیم خانه‌های کودکان و نوجوانان بهزیستی خراسان رضوی که شامل ۱۵ دختر و ۲۱ پسر می‌باشند، از ۱۶ خانه فرزندان انتخاب شده و در قالب دو کاروان مجزا به کشور عراق جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام گردیدند. کاروان اعزامی فرزندان خراسان رضوی معمولا بزرگترین کاروان در میان سایر استان‌ها است
استقبال از فرزندان مراکز شبه خانواده در بازگشت از کربلای معلی.

 

کد خبر 115670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد